tisdag 21 maj 2013

Butiksförberedelser!

Ja jag säger då det....vilken galen dag det varit idag. Helt slut i kroppen efter en dag av iordningsställandet av min butik Så Retro........3 goda vänner och min dotter har hjälpt mej idag.....vad som var totalt kaos igår är det bättre ordning på idag...liksom lite mer strukturerat...skulle ju ha fotat lite på "ordningen" men var så slut när jag skulle hem så det glömde jag...här kommer lite bilder från kaoset....
     Min dotter har diskat och diskat idag.....

 I detta kaos som ska bli min syateljé, lyckades Nina klämma in 10 flyttlådor till....undrar hur hon bar sej åt...

Jahaja...där skymtar jag, ska precis till att klä om ett sofflock..

 Symaskin, plåtburkar, vaser , lampor och ljusstakar i en salig röra.

Fina spegelbilder......nu funderar jag på varför texten blir centrerad under denna bild och inte på de andra...jaja, någongång ska jag väl lära mej det här...nu är det strax over and out.


2 kommentarer:

  1. Åh ,,men nu har jag missat något. Var är din butik?? Sommaröppet förstår jag?
    Kan se på bilderna att du har mycket fint som väntar!
    Hälsningar från Dalarna :)

    SvaraRadera
  2. Hej =) min butik ligger i Kilafors Stationshus, tanken är att den ska vara öppet året runt, du hittar mer bilder på min fbsida Butik Så Retro.

    Mvh Susanne

    SvaraRadera